Jump to content

Welcome back

This is a new trip

Bastianu "xNk"

Trageti Cu Privirea Si Pe Aici...:)

Recommended Posts

A) Grenazile ( Flash and He ) sa aiba optiunile :
- Normal
- Impact
- Trip Laser
- Homing
- Proximity 
Din astea 5 , alegeti voi care sa fie...
Normal - ...
Impact - La impactul cu solul sau al oricarui obiect/perete/textura a hartii , se activeaza
Trip Laser - Arata ca un laser si poate sa induca zombi in eroare :)) , Arata ca Lasermine
Homing - Urmareste zombie timp de 2 secunde si face un sunet palpaitor 
Proximity - Cand intra in raza de explozie/inghet mai multi zombie 2-3 , se activeaza
B) Sa se adauge la EXTRA ITEMS : 
1. He grenade + Flash grenade  ( 2-3 credits ) - for human
2. Invizibility ( 5 seconds ) ( 4-5 credits ) - for human 
3. Extra Health  - +250 ( 3 credits ) - for human  ( sa se poata folosi o Singura Data ) 
4. Extra Health  - +500 ( 3 credits ) - for zombie ( sa se poata folosi de Doua Ori ) 
5. Gravity ( FOR HUMAN AND ZOMBIE )    ( -50 ) ( 2 credits - One Round ) 
6. Kill Bomb ( sa se poata cumpara de Doua Ori ) ( raza de capturare , ca la he/flash ) ( dmg - 120 x1 ) ( dmg - 240 x2 ) - for zombie
P.S : As dori sa se raspunda cu Pro/Contra + + + + + + Argumentare !!! ( De ce Pro/De ce Contra )
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

♣Contra la chestia cu grenazile, pe sv de furien gasesti astea, si sincer mi se par o prostie, ala daca lipeste grenada tip lm pe perete, si zm trece la 10m prin lm ala nici nu-l atinge, si restu nu.s departe de astea

â™ Pro la FlashGrenade, sunt utile, da fara o raza ca la aia cu foc,

♣Contra la healt, nu mai moare nimeni la scream, tank..etc, iei hp intruna, (si daca e 1 pe runda, tot e cv pt human 950hp ca total de runda)

*Gravity n-ar strica adugat cv in plus la toate lvl human...

â™ Oarecum Pro la KillBomb

 

 

Rider, n-ar strica la extra item (pui tu cate c) ca ultimul human sa cumpere rezistenta ca la supravietuitor...gen cand esti ultimul si da in tn sa nu te mai opreasca in loc sa poti fugi, sau macar pt VIP ca tot au costumul + cv hp la tank...

Share this post


Link to post
Share on other sites

La grenadele alea tu te referi la Nade mode , stai la mama dreq intr-un colt de harta si arunci grenade pe pereti care se transforma in laser sau explodeaza cand e zm pe langa .. etc ... cam multa putere deci contra.

kill bomb este dar nu e activata ca si grenada , a fost modificata sa ia 50 hp de la human . Asta va fi pusa .

Cat despre HP /Gravity/invizibilitate ...nu cred dar ma mai gandesc

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am jucat Nade ceva timp si sincer sunt plictisit de acel mod desi intradevar este destul de interesant si ma gandesc ca ar fi si mai smecher daca l-am aduce si pe sv-ul nostru, sau cel putin putem incerca cateva din he-urile respective.

     Trip Laser-ul -  unde arunci he-ul de perete si din el iese un laser fals ce detoneaza grenada cand este atins de zm,  ar merge exact cum s-a si propus, pentru a duce zm-ii in eroare, nu ai lm, pui un he dupa colt si ai sanse mari  sa treci runda.. nu pt a produce dmg neaparat, pt asta ar fi : normal, impact sau 

     Proximity - arunci he-ul pe jos si face o raza [ca niste unde albastre pt flash/fn si rosii la HE] pe o anumita distanta si aici este o smecherie, ca la acest proximity mod, indiferent de viteza, he-ul detoneaza cam la o secunda dupa ce zm intra in raza insa mai este un mod Motion Sensor asemanator doar ca he-ul explodeaza doar daca zm trece in viteza adica fara shift/ctrl.

     Homing - e tare modul dar sa nu se aplice si cand esti zm daca se poate, deoarece rata de esuare a HE-ului de infect. ar fi 0 % ;))

Si mai zic eu un mod:

    Satchel Charge - arunci he-ul pe jos si cand apesi E, detoneaza. 

Eu sunt pro la aceasta idee ar merge incercate toate modurile. normal, impact, proximity, motion sensor, satchel mod, homing.

 

 P.S.  rider, in caz de esti interesat, te pot ajuta cu plugin'ul si descrierea/instalarea lui.

 

 

Pro gravity. - sa le dam he si sa le scada -50 din grav. nu?  asa da :D  Insa nu stiu daca si zm-ii dau cu din alea in oameni ce se intampla, nu mai putem sari deloc?

Momentan: contra la invisibility, prea multa putere, contra la hp consider ca este destula si pt oameni si pt zm, la moduri sv-ul regleaza hp-ul destul de bine.

 Kill Bomb - ganditi-va si la astia mici cu hp de 1,4k sau cat au ei acolo 2k impotriva armelor/he-uri/fn, si ce mai este mai ales doua kill bmb pe runda sau la oameni. 450 hp vs screamer,tank,spitter,etc. ori! PRO daca o bagi in meniu moca ! ;)) cat despre restul valorilor de c din meniu las la aprecierea staff'lui. 

 

   Si.. mai poti adauga in meniu :

Respawn  - odata pe runda. Am obs cat de multi cer spawn cand se mai da pe sv si nu numai.

Sa poti cumpara mod - in loc de tunul ala de 150 c pe care aproape nimeni nu-l foloseste ar merge mai bine sa poti cumpara odata pe harta un Nemesis sau un Survivor la un pret de 50, 60 c. Sv-ul rareori da 2, 3 surv / neme's pe harta, runda mult asteptata de jucatori. Putand achizitiona o astfel de runda din M cred ca ar multi playeri ar folosi. Cu bazook 150c nu faci nici in ruptul capului nici 50 de c.. un surv sau neme ar fi mai si mai profitabil si mai interesant.

Edited by castravete

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×