Jump to content

Welcome back

This is a new trip

Sign in to follow this  
RockyShadow

Lasere Puse 'pe Lung'

Recommended Posts

Am mai postat topicul asta si la '' Sugesti pentru Server '' dar cred ca este si un subiect de discutii asa ca am deschis un topic si aici.

Sunt de parere ca ar trebui sa se faca o regula pentru laserul pus pe lung.. ( de la un capat la altu al mapei ) .

1 - 2 nu incurca asa tare , dar cand sunt peste 4 deja incepe sa devina cam neplacut pentru zm.. 

Playerii au inceput sa puna multe lm pe lung.. si nu ma refer la un singur player.. ma refer la 3-4 pe rund , asta insemnand 6-8 lasere puse de la un capat la altu al mapei . Asta dezavantaja zm daca playerii trag in el , arucandu-l in lm..

 

Inca ul lucru , pe care nu l-am mentionat in topicul postat pe ''Sugesti pentru Server'' , ar fi block cu lm .. 

Am vazut in ultima vreme ca , atunci cand este ales primul zombi (First Zombie) , iar acesta se afla intr-un tub , hol , spatiu strampt playerii pun lm pentru al bloca.. si astefel zombi-ul nu poate ataca.. Nu stiu daca e asa grav dar zic ca ar trebui sa se face ceva si pentru asta

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

mie unu imi place cand altii pun lm pe lung, am o satisfactie sa-i iau cu ghost si sa-i vad morti in propiile lasere hehehehe

cat despre trb cu block lm, pui un lm sub tn, dai M4 si ii iei la gramada, treb sa le mai si gandim strategic xD

 

bn cei cu putin hp mor oricum in tunel, fire bmb si acolo mor

Share this post


Link to post
Share on other sites

ar fi tare cand te blochezi in lm sau in perete sa fie auto block sa te scoate din laser sau mapa si sa te dea mai in fata sau mai inapoi

Share this post


Link to post
Share on other sites

a mai fost auto unblock si era foarte enervant dummy, nu-i dadea respawn ca acum unde incep toti runda ci-l scotea din perete la tn in incapere/tunel, smokerul era deja jumate la valuare cat dummy atunci :))

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×